SOCIAL MEDIA

Monday, October 26, 2015

Jesenji favoriti

Jesen nam je stigla i ja joj se radujem kao i svakom godišnjem dobu jer  svako je lepo na svoj način i uvek možemo pronaći nešto čemu ćemo se radovati. :) Ja volim i kišu i šetnju po lišću i mirna i ušuškana popodneva. Kako izgleda jesen kroz moju šminku će biti tema ovog posta.
Ovu su proizvodi koje svakodnevno korstim ove jeseni.

Golden Rose lak  u nijansi 130
Najveći broj lakova u mojoj kolekciji čine upravo Golden Rose lakovi a najviše je ovih sa širokom četkicom. Ovaj mi je omiljeni od svih lakova. Više možete pročitati 

Golden Rose  mat ruž u nijansi 02
 Jedan od najboljih koje sam koristila. Ova boja je prelepa. Post o ovom karminu spada u najčitanije na blogu na šta sam ponosna. Ko je propustio da pročita može to učiniti klikom OVDE

GR ajlajner
Još jedan GR proizvod. Ovih dana više o njemu. U favoritima je zbog odlične četkice kojom i meni polazi za rukom da izvučem lepu liniju :D

essence all about Nudes paleta
Prava jesenja paleta neutralih tonova koju možete koristiti svaki dan. Svetle nijanse su dobre za dan a tamnije sjajnije za večernje izlaske. Post o ovoj paleti vas je dosta interesovao pa ko nije pročitao može to klikom ovde

Dr Hauschka maskara za volumen
Ova maskara divno miriše i ima odličnu četkicu. Možete je nabaviti u Metropoliten parfimeriji ili putem njihovog sajta O njoj sam pisala ovde

Glade sveća
Kupljena u Liliju, na sniženju po ceni od 300 din. Ovo je neka začinska varijanta,prava za jesen. Miriše i kad je ugšena. Mirisom me podseća na neki parfem ali ne znam koji.


Koristite li nešto od ovoga i koji su vaši favoriti ove jeseni? :)

Do čitanja :)

15 comments :

  1. 02 GR je neprevaziđen :) A te Glade sveće su mi baš drage, divno mirišu :) Imala sam istu a sada imam ono drugo (za nijansu skuplje) pakovanje iste te sa orasima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neprevaziđen zaista :) Ja planiram da kupim onu plavu kao zimsko izdanje baš lepo,osvežavajuće miriše :)

      Delete
  2. Nemam ništa od ovoga ali mi se sviđa essence paletica i GR ruž :)

    ReplyDelete
  3. Sveca je predobra :) nije skupa a mirise svarno prelepo :) lakic je predivna nude boja <3

    ReplyDelete
  4. Imam GR ruž i sličnu Essence paletu i jaaako ih volim :) !

    ReplyDelete
  5. Paletica je prelepa i boja karmina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste :) Razmišljam još koji da kupim,samo da se odlučim za boju :D

      Delete
  6. Bas volim ovu svecu, a favoriti su ti super. :)

    ReplyDelete
  7. Nisam do sad obratila paznju na te mirisljave svece u Liliju, ali cu morati. :) Volela bih da nabavim bar jedan Golden Rose ruz. :) Divan izbor proizvoda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svake godine,negde u ovo vreme, bude sniženje Glade sveća u Liliju. Sad sam bila odlučna da kupim bar jednu :D Obavezno GR karmine treba nabaviti-jeftini, a odlični :) Hvala :)

      Delete